Τα κράνμπερι, όπως και οι φράουλες και άλλα φρούτα και λαχανικά με έντονο κόκκινο ή κίτρινο χρώμα, θεωρούνται πολύ υγιεινά γιατί περιέχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες που προστατεύουν τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες. Επίσης περιέχουν βιταμίνες C και Β, κάλιο και σίδηρο, ενώ έχουν ελάχιστες θερμίδες. Χωρίς την προσθήκη ζάχαρης, λοιπόν, μπορούν άνετα να συμπεριληφθούν σε ένα διαιτητικό πρόγραμμα. Ακόμη θεωρούνται το καλύτερο φάρμακο για τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος. Τα κράνμπερι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μαρμελάδες και ζελέ, ενώ αποξηραμένα μπορούνε να τα προσθέσουμε στο γιαούρτι ή το γάλα ή να τα φάμε σαν σνακ όπως τις σταφίδες.  


Παραγγελίες Προϊόντων

Όνομα(*)
Παρακαλώ συμπληρώστε το όνομα σας

Email(*)
Παρακαλώ συμπληρώστε το email σας

Σχόλιο(*)
Παρακαλώ συπληρώστε το σχόλιο σας