Το πλιγούρι είναι το σπασμένο σιτάρι. Στην Ελλάδα το σιτάρι (και τα προϊόντα του) είναι από τα δημητριακά που καταναλώνεται περισσότερο, ενώ ο Ιπποκράτης ήταν ο πρώτος που διαπίστωσε τις ευεργετικές του ιδιότητες.
Το πλιγούρι είναι καταρχήν ένα δημητριακό πλούσιο σε
φυτικές ίνες οι οποίες είναι γνωστό ότι παίζουν σημαντικό ρόλο στην διατήρηση του σωστού σωματικού βάρους και στην σωστή λειτουργία του εντέρου. Επίσης είναι πλούσιο σε μαγγάνιο το οποίο βοηθά στη καλή διατήρηση των οστών. Περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος B και Ε που βοηθούν στη σωστή λειτουργία της καρδίας και τριπλάσιο κάλιο και τετραπλάσιο φώσφορο, σε σχέση με τα μακαρόνια και το άσπρο ρύζι.

Τέλος έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και για’ αυτό μπορεί να θεωρηθεί άριστη διατροφική επιλογή για τους διαβητικούς.

Παρόλα τα οφέλη του όμως, είναι ένα δημητριακό που δεν χρησιμοποιείται συχνά στην κουζίνα. Μπορείτε, πάντως να το χρησιμοποιείται ως ωμό-αφού το μουλιάσετε- κυρίως στις σαλάτες, ενώ μπορεί σε συγκεκριμένες συνταγές να αντικαταστήσει το ρύζι στα μαγειρευτά φαγητά.


Παραγγελίες Προϊόντων

Όνομα(*)
Παρακαλώ συμπληρώστε το όνομα σας

Email(*)
Παρακαλώ συμπληρώστε το email σας

Σχόλιο(*)
Παρακαλώ συπληρώστε το σχόλιο σας